top of page

ΠΗΛΙΟ: ΑΝΩ ΛΕΧΩΝΙΑ, ΑΡΩΜΑ ΠΑΤΡΙΔΑΣ

Σπίτια που πνίγονται στο πράσινο κι ένας κεντρικός δρόμος που περνά ξυστά στις αυλές τους. Αυτό βλέπεις στα Άνω Λεχώνια. Αυτό που νοιώθεις όμως, είναι άλλο πράγμα... Μη με ρωτήσεις τι είναι τα Λεχώνια για μένα. Τα γνωρίζω από τις μυρωδιές τους, τα χρώματά τους, τα καλοκαίρια τους, τις βροχές τους...

Είναι γρατζουνιές στα γόνατά μου, παιδικές φιλίες μου, πρώτοι έρωτές μου, πάρτι με κιθάρες, αγκαλιές στη φεγγαράδα... Ναι, εδώ επιστρέφω στην αθωότητά μου. Ακόμα και σήμερα στα 50 φεύγα μου. Εδώ έρχομαι και παίρνω τις τζούρες μου... Από δω, τα Άνω Λεχώνια, σφυρίζει το θρυλικό τρενάκι του Πηλίου, που φτάνει μέχρι τις Μηλιές - άλλο χωριό διαμάντι! Σου χαρίζει μια αξέχαστη διαδρομή με αγαπημένη μου θέα – τι άλλο; - τον μαγευτικό Παγασητικό.

Αλλά θα επανέλθω με τον αγαπημένο μου τόπο, πιο αναλυτικά, με πιο πολλές φωτογραφίες. Από τα υπέροχα αρχοντικά, τα πυργόσπιτα, τις πνιγμένες στα λουλούδια αυλές, τα αγαπημένα στέκια και τις άγνωστες στον πολύ κόσμο παραλίες!


δημοφιλή
πρόσφατα
αρχείο
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page